vineri, 15 noiembrie 2013

Winter Wishlist



Hello ! Holla ! I'm still here , I'm not dead:)) first of all I really want to say sorry for my long absence. Is not because I didn't want to write it's because I didn't have time. Somewhere between my school and my projects I tried to get online but it was a failed try.Anyway I'm back in business and I thought it would be nice to show you guys my winter wishlist.I also decided to also write in romanian the same as I did on my old blog.

Saluuuut ! A trecut ceva timp de cand am scris ultima data si asta pentru ca am fost putin cam ocupata cu scoala.Conteaza ca a trecut si am revenit! Ma gandeam sa va arat wishlist-ul meu pentru iarna asta asa avand in vedere ca se apropie si Black Friday si poate gasiti ceva care va place si voua. Oricum , ieri am inceput o colaborare cu o emisiune numita Cea Mai Buna Dimineata , voi scrie un articol pentru site-ul lor urmand ca Luni sa fie promovat in emisiunea lor. More news comming soon ! Pupici!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu